Cristian China Birta ne introduce în lumea marketingului și ne explică rând pe rând, despre fiecare componentă a butoiului de marketing.
În acest modul online gratuit ne este prezentată strategia, baza de temelie a marketingului
- de ce ai nevoie de strategie
- creșterea business-ului în funcție de strategie
- setarea obiectivelor în strânsă legătură cu resursele
- desemnarea responsabililor de proiect – importanța lor
- costuri de oportunitate
- greșelile în strategie
- setarea timpului
- analize
- decizii strategice
- importanța excel-ului
- 2 tipuri de marketing
- gândirea sănătoasă în marketing
- bugetul
- brandurile care vin spre tine
Cum se face strategia de Marketing Online?
Strategia de Marketing Online – o expresie de care fuge toată lumea. Din păcate, nu se poate face marketing fără o strategie. Este ca la maraton: multă lume se aliniază la linia de start, dar puțini reușesc să termine cursa. Cei care reușesc să termine cursa, întotdeauna, dar întotdeauna au avut o strategie.
Uneori fuga de strategie ne poate costa mai mult timp și banii, decât realizarea acesteia. Bussinesul începe să crească în momentul în care îți faci o strategie. Strategia nu înseamnă neapărat tone întregi de hârtie, de cele mai multe ori este nevoie doar de o hârtie A4, poate chiar jumătate, scrisă cu pixul și care să rezume ce îți dorești tu mai exact să realizezi cu bussinesul tău.
Setarea obiectivelor este o parte foarte importantă în crearea strategiei de marketing. Încearcă să îți pui obiective realiste și la obiect și întotdeauna să te gândești și dacă ai resurse pentru a-ți îndeplini acel obiectiv. Fără resurse, obiectivele tale vor fi nerealizabile.
Ai mare grijă și pe cine stabilești ca responsabil de proiect. Ei joacă un rol extrem de important în realizarea obiectivelor tale de bussines. Din păcate, nu poți tu să le faci pe toate și nici nu este recomandat. Te va costa enorm de mult timp să stai să le înveți tu pe toate.
Atunci când îți setezi obiectivele, este foarte important să aloci și un timp specific fiecărui obiectiv în parte. În felul acesta vei putea monitoriza la finalul acelui timp, ce s-a întâmplat mai exact cu obiectivul tău, dacă a funcționat, iar dacă nu, vei putea face o analiză a ceea ce a mers și ceea ce nu, pentru e regla situația în viitor.
Când te apuci să faci această analiză, este bine să stabilești care este cea mai mică scândurică a butoiului tău de marketing. Pe la cea mai mică scândurică, se va scurge apa și aceea este veriga slabă a bussinesului tău. Știind care este, îți va fi mult mai ușor să gestionezi strategia de marketing în așa fel încât afacerea ta să crească, nu să scadă.
Cum faci această analiză? Cu excelul. Este un instrument extrem de util pentru a face analiza obiectivelor tale.
Deși o să vedeți că există și afaceri, start-upuri care au reușit și fără o strategie bine implementată, genul acesta sunt 1 la 1 milion. Bussinesurile care au cu adevărat succes și pe termen lung sunt cele cu o strategie bună, cu un marketing bun, cu multă muncă. Rezultatele satisfăcătoare vin întotdeauna în urma muncii.
Ține minte: Investește în Marketing! Degeaba ai un produs bun, dacă nu a auzit nimeni de el.
Masterclass Digital Marketing
Cristian China Birta a creat un Masterclass prin care ne explică fiecare scândură din butoiul de Marketing. Dacă ți-a plăcut acest modul și vrei să afli totul despre digital marketing, poți să le afli dând click aici: 📍 https://www.life-university.ro/curs-digital-marketing/
Din acest masterclass vei afla:
- Marketing Online și Offline
- Butoiul de marketing
- Amprenta Digitală
- Strategia de Marketing
- Componentele Digital Marketing
- Rețelele Sociale
- Consultații de Marketing – Studii de Caz
- Conținutul website-ului
- PR și Digital PR
- PPC Ads
- Affiliate Marketing
Cine este Cristian China Birta?
Cristian China-Birta, alias Chinezu, este brandul cu care a defilat acesta în social media. Încă are această poreclă și se pare că nu are nici o problemă cu asta.
Antreprenor, consultant, blogger, aceasta este combinația pe care a ales să o folosească și se pare că a fost una din cele mai bune decizii din viața lui. deoarece are atât provocări, cât și beneficii de fiecare dată.
Performanțe
- Asociat în agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0.
- Locul 1 în topul bloggerilor în relația cu agențiile realizat de Revista Biz – 4 ani consecutivi
- Autor al cărții Ce ne facem, dom’le, cu influencerii aștia?
- Speaker la evenimente
- Blogger
- Autor de cărți
- Consultant Social Media
- Moderator
Dacă ți-a plăcut acest modul și vrei să afli totul despre digital marketing, poți să le afli dând click aici: 📍 https://www.life-university.ro/curs-digital-marketing/