Acest Curs nu mai este disponibil pentru a fi achiziționat. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Curs Marketing Online

cu Marian Rujoiu
Online I Disponibil Imediat

★ ★ ★ ★ ★ Ghid complet în marketing online de la începător la avansat!

număr cursanți înscriși: 1700+

curs time management
18
lecții video
37
ore video
6
module bonus
Acces
Pentru Totdeauna
Curs Marketing Online din care înveți, pas cu pas, cum să construiești, plecând de la zero, planul tău de marketing și acțiunile tale, astfel încât să generezi rezultate remarcabile. De la zero la clienți pe viață.

Curs Marketing Online

Cursul Marketing Academy este un curs online pe care îl poți urma în ritmul tău. Fiecare modul conține minimum o prezentare video cu o durată între 30 și maximum 90 de minute. Acolo unde este cazul, ofer fișe de lucru sau acces la alte diferite resurse. În momentul înscrierii, ți se creează automat un cont unde vei avea acces la toate modulele în maximum 5 minute de la înscriere.

Structură Curs Marketing Academy

Partea I – Avantaj la Start!

Modul 1 – Cum să ai un start reușit?

Acesta este un modul introductiv din care să înțelegi ce poți să faci chiar acum, cu ce poți începe imediat. Îți voi povesti, de asemenea, cum am început eu și-ți voi da și câteva sfaturi pentru început de drum.

Subiecte abordate:

  • Cum valorifici în mod onest eforturile tale?
  • Triunghiul reușitei
  • De unde începi?
  • Chestionar autoevaluare
  • Eșec și succes în marketing
  • Arta de a pune lucrurile în flux
  • Sfaturi pentru început de drum în marketingul online:
    – nume domeniu
    – design
    – platforme
    – lansare
    – ce să pui pe site la început?
    P.S. în locul Google+ recomand adăugarea companiei în Google Business

Modul 2 – Cum să ai un website astăzi

Alegerea domeniului web

Partea I – Alegerea numelui și al hosting-ului

  • Ce nume de domeniu să alegi, cum să cauți și de unde îl cumperi?

Partea a II-a – Instalarea WordPress-ului și a modulelor esențiale

  • Pas cu pas despre WordPress și ce module să instalezi

Partea a III-a – Alegerea designului

  • Cum și de unde îți alegi designul site-lui tău?
Continut site

5. Rezultate și activități

  • Adăugarea conținutului, a paginilor, a categoriilor și personalizarea website-ului
Marketing website

Partea a V-a – Cum faci site-ul să arate bine? Customizări finale

  • Cum faci website-ul să arate bine?
email marketing

Modul 3 – De ce marketingul de modă veche nu mai funcționează și ce trebuie să faci acum?

Marketingul funcționează dacă știi cui te adresezi. Din acest modul, vei afla strategia-cheie prin care îți poți privi clienții. Vei înțelege de ce abordările de modă veche nu mai funcționează și cum trebuie să analizezi clienții tăi pentru a le putea livra mesaje de impact.

Subiectele abordate:

  • Care sunt cele 4 întrebări pe care trebuie să ți le pui la început de drum?
  • Cui vinzi, de fapt?
  • Ce nu mai funcționează în marketing?
  • Cum targetezi inteligent publicul tău țintă?
  • Noua paradigmă în care să-ți analizezi clienții
  • Cele 8 stadii în care se află clienții tăi
Cum sa conectezi clientii la tine

Modul 4 – Cum să conectezi clienții la tine?

În acest modul, așezăm fundația pentru un marketing online desăvârșit. Nu este doar marketing, poate fi și strategia ta de business. La sfârșitul acestui modul, vei înțelege exact cui te adresezi, ce trebuie să faci pentru a te conecta cu clienții tăi și vei genera o serie de informații-cheie care te vor ajuta, ulterior, în construirea mesajelor, a campaniilor de marketing etc.

Subiectele abordate:

  • Pasul crucial pentru declanșarea încrederii
  • Prezent și viitor în marketing
  • Cum analizezi cui te adresezi pentru a putea construi mesaje de impact?
  • Când devine vânzarea un efect?
  • Clarificarea exactă a publicului tău țintă
  • Cum conectezi clienții la ceea ce ai de oferit?
  • Fundația marketingului tău: cum o așezi sănătos?

Modul 5 – Cum generezi încredere la start?

Din acest modul, vei învăța cum să ai un start rapid, cum să generezi încredere prin asumarea unui anumit tip de expert. Acest curs de marketing online te ajută să ai un start reușit. Plecând de la felul cum și când poți aduce valoare, vei întocmi planul de acțiune pentru următoarele 6 luni.

Subiectele abordate:

  • Cum generezi încredere la start?
  • Care sunt tipurile de experți?
  • Ce tip de expert te avantajează cel mai mult?
  • Când poți aduce valoare?
  • Cum poți aduce valoare?
  • Întocmirea planului tău pentru următoarele 6 luni

Partea a II-a – Smart Marketing

Cum sa fii gasit pe Google

Modul 6 – Cum să fii găsit de Google?

În acest modul, o să afli exact ce trebuie să faci pentru a fi găsit de Google. O să descoperi pas cu pas și o să-ți arăt cum să iei cel mai bun start pentru a fi găsit de Google.

Subiectele abordate în acest modul:

  • Ce soft să folosești să-ți vină ușor?
  • Descriere în detaliu despre cum funcționează Google
  • Configurările importante
  • Cum optimizezi un articol/prezentare pe un cuvânt-cheie?
  • Ce greșeli să nu faci?
  • Pașii concreți pe care îi ai de făcut pentru optimizarea în motoarele de căutare

Modul 7 – Cum să atragi trafic pe site-ul tău și atunci când dormi?

Partea I – Google și etapele de marketing (Sesiunea a fost oferită Live)

  • Cele 6 etape în activitatea de marketing

Partea a II-a – Cum atragi traficul și atunci când dormi?

  • Cum îți pornești cercetarea de marketing?
  • Cei trei piloni ai cercetării
  • Trafic plătit versus trafic neplătit
Marketing academy

Partea a III-a – Q&A din Sesiunea Live

  • Trafic plătit versus trafic neplătit
  • Cum afli din Google ce-și doresc clienții tăi?

Partea a IV-a – Update Google – Keyword Planner

  • Expresii-cheie conectate la nevoile clienților
  • Cum să atragi trafic fără să plătești?
Keyword planner

Partea a V-a – Update Google – Keyword Planner

  • Cum să atragi pe website-ul tău trafic calificat (potențiali clienți) în mod continuu fără să plătești?
Cum ajungi primul in google

Modul 8 – Studiu de caz – Cum să ajungi primul în Google?

În acest modul, ai acces la un studiu de caz din care să poți vedea exact formula mea pentru a ajunge primul în Google. Studiul de caz este unul real.

Subiectele abordate:

  • Pasul 1 pentru o abordare inteligentă
  • Cum îți gândești strategia ca să ajungi în prima poziție?
  • Ce trebuie sa faci din punct de vedere tehnic?
  • Raportarea la ceilalți – surclasare
  • Raportarea la primele 3 poziții în Google.
  • Ce abordezi în articol?
  • Strategia globală
  • Strategia în detaliu și optimizarea
  • Pașii concreți pe care trebuie să-i faci pentru a ținti prima poziție în Google
Cum scrii articole cu impact

Modul 9 – Cum să scrii articole de impact care să genereze clienți?

Din acest modul, vei afla strategii pentru scrierea articolelor și îți voi pune la dispoziție exemple, astfel încât articolele tale să aibă impact și să transforme cititorii în clienți. Orice curs de marketing online îți este inutil dacă nu știi exact cum să scrii articole cu impact și bine optimizate din punct de vedere SEO.

Subiectele abordate:

  • Cum te ajută scrierea de articole?
  • 6 strategii de scriere care să-ți genereze clienți și impact
  • 12 sfaturi cheie de care să ții cont
  • Multe exemple și studii de caz

Partea a III-a – Ninja Marketing

Tehnici de cercetare

Modul 10 – Tehnici avansate de cercetare

Din acest modul, vei afla cum faci o cercetare în mod corect fără a angaja bugete. Totodată, făcând această cercetare, scazi considerabil șansele de a eșua și crești, totodată, șansele de a transforma într-un succes orice produs sau serviciu pe care-l lansezi.

Subiectele abordate:

  • De ce „știu eu mai bine” nu te ajută?
  • 10 riscuri la care ești expus dacă nu faci cercetare
  • 4 strategii de cercetare
  • Modelul 5D al cercetării
  • Cum să faci cercetarea pas cu pas?
  • Ce să faci și ce să nu faci?

Modul 11 – Cum să nu mai inventezi roata și să știi ce ai de făcut?

În acest modul, îți voi oferi un instrument de analiză a competiției tale. Făcând această analiză, vei avea două beneficii majore. Pe de o parte, vei vedea sistematizat care sunt lucrurile care contează în marketing, iar, pe de altă parte, vei vedea cum poți să te poziționezi față de competiție, astfel încât să-ți sporești șansele de reușită.

Subiectele abordate:

  • Cum analizezi inteligent competiția?
  • Indicatorii de marketing online de care să ții cont
  • Ce contează, cu adevărat, în marketing?
  • Unde ai tu de lucrat?
  • Punctele forte ale competiției
Valoare in marketing

Modul 12 – Arta de a-ţi pune în lumină valoarea

Din acest modul, vei afla cum să te pui pe tine inteligent în valoare. Fie că vrei să lansezi un curs de marketing online, fie că ești trainer online sau offline, fie coach, fie expert, cel mai bun start este să te bazezi, în primul rând, pe ceea ce ai, nu pe ceea ce nu ai.

Subiectele abordate:

  • Cei trei piloni pe care te poți baza la început de drum
  • Ce înseamnă marketing educațional și cum să-l valorifici?
  • Metodologia 5 D Value prin care poți genera peste 200 de idei care să te ajute să-ţi pui în lumină valoarea

Modul 13 – Ce nu mai funcționează? Marketing din tranșee – top 43 de greșeli

În acest modul, vei găsi cele mai frecvente greșeli în marketingul online. Atunci când lucrurile nu merg, poți folosi acest modul ca un checklist. La sfârșit, vei putea avea o viziune asupra lucrurilor pe care le faci, a lucrurilor pe care nu le faci și, implicit, a ceea ce ai putea face. Subiectele abordate:
  • Greșeli legate de poziționare și valoare
  • Greșeli legate de motoarele de căutare
  • Greșeli legate de videouri
  • Greșeli legate de rețelele social.
  • Greșeli legate de client
  • Greșeli legate de competiție
  • Greșeli legate de ceea ce oferi
  • Greșeli strategice
  • Greșeli de poziționare
  • Greșeli de sistematizare

Modul 14 – Cei patru piloni în crearea strategiei de marketing

Din acest modul, vei afla care sunt cei patru piloni, baza în marketingul tău online. Vei afla cum să folosești inteligent acești patru piloni și de ce acești patru piloni dau consistență și sustenabilitate marketingului tău. Subiectele abordate:
  • Crearea strategiei de marketing online
  • Cei patru piloni în marketingul tău
  • Cum să folosești inteligent cei 4 piloni?
  • În ce fel te ajută fiecare pilon?
  • Cum să implementezi fiecare pilon?
Planul de marketing

Modul 15 – Planul de Marketing – De la rezultat la obiectiv

În acest modul, definești și redefinești exact tot ce ai creat până în acest punct. La sfârșitul acestui modul, vei pleca cu obiectivele definite și cu un plan de acțiune. Te voi ghida pe tot parcursul acestui modul pentru a-ți fixa inteligent rezultatele, obiectivele și acțiunile tale.

Subiectele abordate:

  • Rezultatele tale din următoarele șase luni
  • Definirea rezultatelor și a obiectivelor
  • Definirea acțiunilor
  • Ierarhizarea obiectivelor
  • Crearea planului de marketing
Video marketing

Modul 16 – Video Marketing – Matrița video care te poziționează

Dacă te-ai înscris la acest curs de marketing online, vei avea prilejul să vezi cum poți face un video de impact. Îți voi oferi o structură ușor de înțeles și de implementat, indiferent dacă ai sau nu ai experiență în conceperea de videouri.

Subiectele abordate în acest modul:

  • Care este structura care funcționează?
  • Cum faci un video cu impact?
  • Cum faci un video care transformă privitorii în clienții?
  • Care sunt bunele practici?
  • Ce greșeli să nu faci?

Modul 17 – E-mail marketing – Ghid pe înțelesul tuturor

Email Marketing
Partea I – E-mail Marketing – Introducere și concepte de bază
  • Scopul primordial
  • Conceptele de care ai nevoie – Ce sunt și la ce ajută?
Email Marketing
Partea a II-a – E-mail Marketing – Platforme
  • Procesul de abonare
  • Cum aduni abonații?
  • Platforme de e-mail marketing în funcție de ce ai nevoie
Email marketing
Partea a III-a E-mail Marketing – Conținutul newsletterului și obiective specifice
  • Obiectivele specifice pe care le poți atinge în newsletere
  • Formula câștigătoare pentru a aduna clienți – 3VP
  • Conținutul newsletter
Email marketing

Partea a IV-a – E-mail Marketing – 20+ bune practici

  • 20+ Bune practici în e-mail marketing

Modul 18 – Landing page-uri care vând

Landing page

Partea 1 – Landing Page

  • Ce contează, cu adevărat, într-un landing page?
Structuri landing page

Partea 2 – Landing Page – structuri Landing Page

  • Ce trebuie să conțină landing page-ul, astfel încât să convingă clienții?

– structura logică
– structura pentru sceptici
– structura pentru nehotărâți

Partea 3 – Landing Page – design

  • Cum creezi un Llnding page, chiar dacă nu ai designer?

Secțiunea Bonus

Matrita video

Bonus 1 – Matrița pentru video care vinde

Din acest modul, vei afla cum să faci videouri care funcționează și care generează vânzări. Îți voi dezvălui, pas cu pas, exact ce să spui într-un video de vânzare, ordinea ideală și cum să faci toate lucrurile, astfel încât să nu te simți nici inconfortabil, însă, totuși, să monetizezi și să atragi clienți.

Subiectele abordate:

  • Cum să faci un video de vânzare?
  • Cum să faci un video de vânzare pentru publicul din România?
  • Care este matrița video care funcționează?
  • Cum să vinzi fără să te simți inconfortabil?
  • Care este formatul/structura unui video de vânzare?
Matrita pentru webinarii

Bonus 2 – Matrița video pentru webinare care vând

Aceasta este a treia matriță pe care o poți folosi dacă vrei să organizezi webinare. Pe de o parte, îți va fi clar cum să livrezi partea de conținut și, pe de altă parte, îți va fi clar cum generezi vânzări ca urmare a unui webinar.

Subiectele abordate:

  • Cum prezinți conținutul în webinar pentru a avea impact?
  • Cum scazi „agresivitatea” privitorilor dificili?
  • Ce trebuie să faci imediat ce s-a terminat webinarul?
  • Cum faci oferta în cadrul webinarului?

Bonus 3 – Expert invitat – Punctele de interacțiune cu clienții

În acest modul, Ana Bucuroiu, Senior Online Consultant & Head of Digital Marketing la Brandfusion, îți va prezenta punctele de interacțiune dintre brand și consumator. Vei afla ce sunt acestea, cum te pot ajuta în a-ți identifica posibilii clienți în funcție de nevoile lor și legătura dintre succesul tău și succesul clientului tău. Mai mult decât atât, ți se vor da informații despre poziționarea brandului tău în online și alegerea canalelor potrivite produsului pe care îl livrezi pentru ca acesta să ajungă mai ușor la clienții tăi. Subiectele abordate:
  • Ce sunt punctele de interacțiune?
  • De ce ai nevoie de puncte de interacțiune?
  • Cum le construiești?
  • Cum alegi canalele online potrivite pe baza interacțiunilor?
  • Care sunt pașii pentru a-ți construi punctele de interacțiune cu audiența ta?

Bonus 4 – Expert invitat – Studiu de caz cu Bogdan Ilie – Automatizarea marketingului și a vânzărilor

  • Studiu de Caz REAL – Prezentat de Bogdan Ilie. Din acest modul, vei vedea cum Bogdan Ilie a folosit un website special, o soluție CRM şi internetul pentru a dezvolta o afacere care vinde servicii și produse de construcții! Vei afla, pas cu pas, care a fost întregul proces, ce a folosit și de ce nu a folosit anumite lucruri. Vei vedea cum a creat un sistem semiautomatizat de marketing și de vânzări pentru a dezvolta afacerea clientului său care vinde servicii și produse de construcții.

Bonus 6 – Cum faci un curs Online?

Acesta este un modul oferit prin amabilitatea lui Cosmin Dărăban. Informațiile oferite sunt foarte utile, mai ales în situația în care dorești să-ți deschizi un magazin online cu produse.

  • Casual formula – plan business
  • Ce este platforma de e-Commerce?
  • Procesele din platforma ta de e-Commerce
  • Platforma și ajutorul pentru Marketing
  • Echipamente și unelte potrivite
  • Setări inițiale
  • 4 motive pentru care oamenii cumpără
  • Avatarul Clientului
  • Exemplu funnel achiziție client
  • Scalarea afacerii prin automatizări
  • Tipuri de magazine online
Certificare Curs Marketing Online

Certificare curs Marketing Online

  • În cazul în care îți dorești, la sfârșitul Cursului, poți da un test grilă pentru a primi certificat de participare conform mostrei. Acest certificat poate fi trecut în CV și reprezintă un plus, însă nu este un curs de calificare emis sub egida Ministerului Educației.

BONUSURI CURS MARKETING

Te înscrii acum și primești Bonusuri în valoare de 687 lei

Înscriindu-te acum la cursul de Marketing, îți oferim cadou (bonus) accesul gratuit la încă trei cursuri online foarte apreciate, disponibile în Platforma Life University. Aceste bonusuri valorează 687 de lei.
Prin urmare, achiziționând acum acest curs, vei primi acces automat la 4 cursuri: Curs Marketing Academy, Curs Mindfulness, Curs Life Coaching și Curs Time Management. Accesul la cele 4 cursuri online se oferă imediat ce înscrierea este finalizată.

life coaching

Curs Life Coaching

Întotdeauna este loc de mai multă claritate în viața noastră. Acest curs este o călătorie frumoasă către tine, mai ales atunci când simți că ceva nu funcționează. (vezi detalii curs)

Curs Mindfulness

Trăim într-un mediu social, agitat, grăbit, cu puternice încărcături emoționale. Acest curs este un instrument de supraviețuire emoțională în Jungla modernă.
(vezi detalii curs)

curs online mindfulness

Curs Time Management

Dacă simți că nu mai ai timp, există speranță! În acest curs, vei găsi zeci de tehnici care să te ajute să-ți transformi timpul în aliatul tău. (vezi detalii curs)
Notă:
  • Cele trei cursuri online bonus sunt oferite cadou. Ele nu pot fi schimbate cu alte cursuri.
  • Această ofertă de 1+3 este disponibilă pentru timp limitat.

Curs Marketing Online – Ce vei învăța?

Curs Marketing Online din care înveți structurat cum să devii un maestru în marketing.

Curs Marketing online – Este pentru tine?

Acest curs de marketing este destinat companiilor și experților care vor să se facă vizibili, să genereze fani, să ajungă la clienți, să convingă clienții, să fie căutați și găsiți de clienți și să devină o autoritate în domeniu, alocând bugete de marketing cât mai mici sau egale cu zero. 

Dacă nu știi termeni precum SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization), Optin page, Optimizare on page, Optimizare off page, nu este nicio problemă, acest curs este gândit pentru oameni obișnuiți și pe înțelesul acestora.

Acest curs marketing este potrivit, în primul rând, pentru companii și experți conform categoriilor enunțate. Totuși, acest curs nu este potrivit pe deplin pentru affiliate marketing sau MLM (multi Level Marketing) – cursul poate fi de ajutor și pentru aceste două categorii, însă designul cursului și strategiile nu sunt explicate din aceste perspective și nu sunt acoperitoare pentru aceste două domenii.

Certificare curs Marketing Online

În plus, după finalizarea cu succes a cursului de Marketing cu Marian Rujoiu și a examenului grilă, vei primi:

Dragă prietene,

Este timpul să pui în valoare valoarea ta sau a companiei, să faci lucrurile ușor și eficient. Este mai mult decât un curs de marketing online, am pus valoare în acest curs pentru ca tu, mai departe, să poți oferi valoare. Companiile extraordinare și oamenii extraordinari merită să se facă auziți/e, să se dedice pasiunii lor, să fie cunoscuți/e, să fie respectați/e și să facă bani în mod onest la un preț corect.

Fie că te gândești să începi, fie că ești la început de drum, fie că ai pornit de ceva vreme, cursul este gândit să-ți ofere tot ce ai nevoie să știi. Știu că sunt multe cursuri de marketing online în piață și este greu să alegi. Am pus în el tot ce știu, toate testele pe care le-am făcut, toate cunoștințele mele. În acest Videocurs, găsești o experiență de mai bine de 10 ani de marketing online.

Chiar dacă sunt convins că o să-ți placă acest curs și o să-ți fiu un prieten de nădejde pe tot parcursul lui, în același timp, ai garanție 100%. Nu-ți place, în 30 de zile, îți primești banii înapoi.

Modulele le poți parcurge în ritmul tău sau în felul tău. Poți merge direct la cele care te interesează sau poți să le urmezi în ordinea prezentată. Întrucât ai Life Time Acces, ori de câte ori ai nevoie de inspirație sau ceva nu funcționează ori vrei să dezvolți ceva, revii la modulul dedicat.

Te invit să vezi mai sus și prezentarea video a acestui curs, descrierea modulelor și toate detaliile administrative importante.

Cu drag,

Marian Rujoiu

marian rujoiu

Ce spun cei care au urmat acest curs Academy cu Marian Rujoiu?

Pe platforma Life University, sistemul de rating este unul transparent, asemenea platformelor de Booking, unde beneficiarii reali îşi lasă părerile.

Ratings & Reviews

5.0
Medie Evaluări
19 Evaluări
5
18
4
1
3
0
2
0
1
0
Cum a fost Experiența ta? Ne-ar plăcea să o aflăm!
aberinde360gmail-com
Adăugată cu 1 an în urmă
Sunday

Esti o minune in viata oamenilor .. Imi vin in minte rotile lui Ezechiel care sunt manate doar de Duh de viata. Au forma de carbunii incinsii. dand caldura si lumina. Multi ani in viata cu dar , spor ,stil, sanatate, smerenie cunascatoare de iubire si rabdare .

×
Preview Image
AlexandraB
Adăugată cu 1 an în urmă
Exemplele concrete si foarte detaliate incluse in toate modulele; matritele si pasii concreti de actiune

Acest curs este unul dintre cele mai utile si frumos structurate pe care le-am parcurs in ultimii 10 ani. M-a ajutat sa ma imprietenesc mai bine cu lumea SEO si a strategiei scrierii articolelor, dobandind know-how foarte valoros, tehnic si strategic. Mi-a dat toate instrumentele (si curajul) de a incepe construirea website-ului pe care il am in plan ca parte din misiunea mea. Multumesc!

×
Preview Image
Rafael Adrian
Adăugată cu 1 an în urmă
Foarte bine structurat.

Informația este foarte clara si ușor de înțeles. Este un ghid foarte bun pentru un începător in antreprenoriat care dorește sa își dezvolte propria afacere.

×
Preview Image
Georgiana
Adăugată cu 1 an în urmă
Cel mai explicit curs

acest curs este foarte bine pus la punct si detaliat

×
Preview Image
Kerestes Nicoleta
Adăugată cu 2 ani în urmă
Cumul de informatii si emotii

Toata aceasta informatie adunata intr o platforma,foarte usor de accesat. Ma ajutat ca pot accesa oricat si de oriunde toate aceste module,in functie de timpul meu si starea mea.

×
Preview Image
Gabriela
Adăugată cu 2 ani în urmă
Un curs extrem de bine structurat.

Clar, bine explicate toate etapele. Cu siguranța îmi va fi de mare ajutor.

×
Preview Image
Hotinceanu Diana
Adăugată cu 2 ani în urmă
Autorul si modul cum prezinta

Am citit despre autorul cursului si ma bucur ca pot in sfarsit sa aiu parte la un astfel de curs. Multumesc!

×
Preview Image
Wilden Isabella
Adăugată cu 2 ani în urmă
Structura pe înțeles de prezentare

Inca nu l am terminat, revin

×
Preview Image
Andrei Maria
Adăugată cu 2 ani în urmă
Un curs GENIAL

Un curs GENIAL facut de un om foarte fain si uman! Bravo, felicitari!

×
Preview Image
Daniela
Adăugată cu 2 ani în urmă
Cum a fost concept cursul și accesibilitatea lui

Mi-a plăcut ca este foarte bun în a instruii studenții de la specializările de marketing pentru aprofundare cunoștiințele de marketing online

×
Preview Image
alexandru-2426
Adăugată cu 2 ani în urmă
Structurarea informatiei

partea de e-mail marketing

×
Preview Image
Nagy
Adăugată cu 2 ani în urmă
Un curs extraordinar de util care m-a ajutat fantastic de mult. Multumesc mult!

Recomand. Contine multe trucuri si e usor de urmarit si de implementat.

×
Preview Image
Martin
Adăugată cu 3 ani în urmă
Partea de SEO

Un curs practic, pe intelesul tuturor, informatii foarte utile, , sintetizate , un om de miliarde, si din opinia mea cel mai bun curs din Romania, m-am apucat de treaba si am obtinut si rezultate . Acest curs mi a deschis si mai bine ochii dupa atatea esecuri.

×
Preview Image
Andrada
Adăugată cu 3 ani în urmă
foarte util

se poate lucra in paralel cu indicatiile oferite

×
Preview Image
Nicoleta
Adăugată cu 3 ani în urmă
Informatii pretioase

Acest curs este foarte practic si pe intelesul tuturor, foarte usor de asimilat, este minunat pentru cei la inceput de drum care nu detin prea multe cunostinte despre marketing si celelalte componente.

×
Preview Image
MANUELA-CEZARINA
Adăugată cu 4 ani în urmă
Cursul de care aveam nevoie la începutul afacerii!

Au trecut 3 săptămâni de când am deschis propria afacere și știam că pasul următor este să mă fac cunoscută. Am mai participat la cursuri susținute de Marian și știam că pentru un novice ca mine în ale marketingului, el este cel mai bun ghid. După ce parcurg cursul, îl voi pune în practică pas cu pas pentru că am învățat ABC-ul marketingului. Încep cu blogul/site-ul și voi continua cu articolele.

×
Preview Image
Andreea
Adăugată cu 4 ani în urmă
Un curs extrem de valoros si util ! Multumesc!

De ceva timp eram in cautarea unui curs de marketing pe care sa il pot intelege si mai apoi aplica, si sunt foarte bucuroasa pentru ca l-am gasit pe cel mai potrivit pentru mine! Informatiile sunt structurate extrem de bine, pe intelesul oricui, usor de asimilat si placut de urmarit 🙂 Am scris o agenda intreaga de notite si abia astept sa le implementez! Urmeaza sa achizitionez cursul de trainer!

×
Preview Image
Anca
Adăugată cu 4 ani în urmă
Excelent curs!

Un curs care pe mine m-a ajutat enorm...am urmat pas cu pas indicatiile lui Marian şi sunt fericită că am reuşit singură să-mi creez site-ul. FELICITĂRI, întregii echipe...am vreo 7 cursuri achizitionate de la voi şi toate sunt definiţia profesionalismului.

×
Preview Image
Flavia
Adăugată cu 4 ani în urmă
Esti interesat de marketing ,dar nu stii de unde sa incepi?

Cursul lui Marian Rujoiu este potrivit si pt cei ce fac primii pasi in marketing. Daca vrei sa stii cum sa- ti faci un site, cum sa-l faci vizibil si sa obtii trafic si rezultate esti in locul potrivit. Notiuni de reaserch, implementare SEO, tehnici si strategii de marketing, sfaturi pt a evita greselile, toate le poti invata urmand acest curs. Il recomand .

×
Preview Image
Show more reviews
Cum a fost Experiența ta? Ne-ar plăcea să o aflăm!

Despre Marian Rujoiu

Trainer curs Time Management

cursformatoronlinetrainingmastery1.jpg

Domenii de expertiză

Ani experiență training
0 +
Ani experiență în Business
0 +
Cursanți
0 +

Marian Rujoiu, fondatorul Life University și al companiei Extreme Training, este trainer, manager, coach, consultant, acționar, însă, dacă îl întrebi pe el cine este, îți va spune că este, în primul rând, om, în al doilea rând, tată, iar în al treilea rând, soț.

Marian Rujoiu conduce compania Extreme Training, iar în anul 2013 a reușit să poziționeze afacerea Extreme Training pe locul 1 la nivel național, în domeniul de activitate training, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât și al profitului.

În acest moment, conduce o echipă de 40 de traineri, oferă consultanță în afaceri, susține traininguri, dezvoltă produse, dezvoltă instrumente, dezvoltă oameni, însă o bună parte din timp și-o alocă propriei dezvoltări în scopul de a oferi mai departe. 

Lucrări Publicate

Educație și formări

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Shopping Cart
Scroll to Top

Vrei acces GRATUIT la o lecții de Videomarketing?

Video
MArketing

marian

rujoiu

Primești acces gratuit la o serie de lecții video, inclusiv la lecții de video marketing oferite de Marian Rujoiu.